eliein

Så det blir den lätta vägen ut och den hjälper inte ens

Kategori: Allmänt

hur jävla svårt kan det vara, jag hade ju mått så jävla mycket bättre men jag kan inte ens offra 6månader av mitt liv? Kanske för att jag inte klarar av det själv, men det finns ingen som klarar det med mig ändå. Så det blir den lätta vägen ut och den hjälper inte ens. kul
 
Jag är inte ens glad och det är jul? Eller jul & jul? En jul utan julpynt, julgran, juldofter, julskinka, julgodis, julnötter, julmusik, och glädje omkring.
Kanske inte så konstigt att jag inte tycker att det känns som jul.
 
Vill träffa och umgås med mormor mer, för hon hittar alltid på något och är alltid glad.

Egentligen vill jag bara resa utomlands med familjen, men det går ju inte.
Fan vad livet är fattigt, tur att man är rik om vänner iallafall. 
 
 
får väl tacka för att det är snart jul så man kan träffa släkten, för den är iaf glad.  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: