eliein

Jag ska stå där en dag, och le mot mig själv.

Kategori: Allmänt

Usch, känns som jag har ätit för flera veckor. 
Har nästan ångest över att ha ätit 3stycken äppel, Alltså 3stycken äppel!? vad händer!?
Frukost: Gröt
Middag: I skolan, potatis & schnitzel,
Mellanmål: Gröt+3 äppel
Kvällsmat: Räksallad
 
måste nog dra ner på äppel iaf... Men ja, det är ju bättre att äta äppel än att äta skräpmat. För inte det att äppel är onyttigt, men det kan väl bli det i för stora mängder?
Känner mig iaf väldigt onyttig nu. Usch
 
Ska egentligen äta gröt till frukost, mellanmål, kvällsmat. Men då blir det mycket äppel också.
Får äta något annat till kvällsmat någon gång i veckan, annars blir jag tjurig och depp.
Så idag blir det räksallad! 
 
 
Nu ska jag träna, vill verkligen träna, men jag är så himla trött. Sov när jag kom hem från skolan, kändes aldrig som om jag skulle kunna dra mig upp ur sängen.
Det är jobbigt att vara trött. Man vill så mycket mer.
 
Stolt över mig själv att jag har gått till skolan och inte missat en enda lektion denna veckan, samt förra! Ja, ibland känns det som om lektionerna aldrig tar slut. Får väl tacka klassen, för den är bra!
 
Dock mindre stolt över att jag inte klarade av att vara med på simningen, (eller det beslutet tog jag ju såklart direkt när vi fick reda på att vi skulle simma). Vill inte stå där och visa upp mig, man känner sig bortkommen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: