eliein

EVERY DAY IS A STEP CLOSER'

Kategori: Allmänt

Idag kändes allt sådär jobbigt onödigt, som om det inte hade spelat någon roll om jag hade vräkt i mig en stor jävla godispåse eller liknande.
Hatar känslan, svårt att förklara, men den hindrar liksom en från att tänka framåt.
 
Men nu ikväll är jag nöjd över mig själv att jag inte åt något onödigt utan höll mig till gröt och äppel. Fick gotta mig med två fläskotletter ikväll istället! 
Man blir mer motiverad till att träna närman upptäcker att man
vann över den där jävla känslan som har dragit ner en till botten om och om igen.
 
För att detta ska fungera så måste jag planera, jag måste veta vad jag ska göra på eftermiddagen/framåt kvällen. Jag kan inte bara komma hem från skolan och veta att "idag behöver du inte göra någonting", för då hamnar jag i den där känslan där allt känns onödigt. +jag måste undvika sega låtar som påminner mig om det jag ska komma över, för det är också en del av detta målet. Glada låtar, Positiva & pratglada människor, ge mig mer av det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: