eliein

Var 1mm från att krascha

Kategori: Allmänt

Var 1mm från att krascha.
Såg en godispåse, öppnade den, bestämde mig för vilken bit jag ville ha. Men insåg att det var för många för att jag bara skulle ta en. Slängde upp den fort somfan i skåpen och tog en skål med gröt. Och det var lika gott det!! (nästan), men nej, tog tag i mig själv!
 
För imorgon får jag lov till att supa, (dumt som fan) men någon gång är det okej. Dock inte för mycket, ska ju allt stå på benen dagen efter! Vi har ju innebandymatch, men det brukar gå fint! 
 
 
Har ju trots allt gjort mina dagliga 30situps/30höftlyft/25armhävningar.
Vilken underbar tid att göra dom förresten!... mitt i natten, "yolo".
 
Nu ska jag snart njuta av att få sova hur länge jag vill imorgon, och det ska jag se till också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: