eliein

I feel prettiest when i sweat

Kategori: Allmänt

Känns bara som jag klagar & mår dåligt! Inte snant? Det stämmer inte. 
Jag mår bra också! Till exempel nu, har pw med hunden och så kommer man hem rosröd om kinderna, och svettig på ryggen! underbart! Då känner man att det ger resultat direkt. 
 
Det är underbart att gå fort med musik i öronen, man tänker på allt och ingenting.
Det är som att alla dåliga tankar få en positiv effekt. Iallafall för mig. Love it.
 
För när man tränar och går ut och går, inte fan behöver man vara fin då. Då har man inget att "leva upp till" känns skönt. Man bara går och går. Bästa känslan är när man kommer hem och märker att man har varit ute och gått i 40min +.
 
Nu ska jag väl rensa och hålla mig sysselsatt till klockan tre. Då ska jag äta igen! Försöker hålla jämna tider,06:00, 12:00, 15:00, &19:00. (Brukar för det mesta bli, gröt&äppel med kanel, + kaffe. mmh!!) & en middag på lunch!
 
 
Bättre att gå runt i träningskläder och se lite halvtaskig ut,
än att gå runt i fina kläder och känna sig ful.'
 
kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: